Frakt og Betaling

BETALING
Hos oss kan du betale med kort, Paypal, Klarna eller VIPPS. Raskt, trygt og enkelt.

FRAKT
Vi har fri frakt over kr.1000.- og gratis retur på alle bestillinger i Norge.
Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringsstedet samme dag som varen mottas.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,- i Norge.

RETUR
Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg. Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på originalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.

Hvis du vil angre kjøpet ditt betaler vi fraktkostnaden dersom du bruker vår returfraktetikett som er vedlagt i forsendelsen. Fyll ut vedlagt returskjema eller skriv ut returskjema fra vår web side. Fyll ut nødvendig informasjon. Husk å fylle inn ordrenummer og returgrunnlag. Klistre vedlagt returfrakt etiketten på pakken og send varen sammen med ferdig utfylt skjema til:

Streamlines AS c/o Kanmer AS
Postboks 59
Runnivegen 45
2150 Årnes
Norge / Norway

REKLAMASJON
Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en e-post til info@streamlines.no, så hjelper vi deg gjerne. Du kan enten få varen reparert, byttet eller pengene tilbake, avhengig av den konkrete situasjon. Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på e-post til info@streamlines.no før du sender varen, så hjelper vi deg.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.

KUNDESERVICE
Streamlines AS
org.nr: 926 293 354
info@streamlines.no

 

Postadresse:
Streamlines AS
Vollsveien 179
1359 Eiksmarka
Norge / Norway